Translate

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Stille Nacht Heilige Nacht...

Jeszcze nie tak dawno pisałam o braku napisów w języku niemieckim... nieminęło parę tygodni i napisy się pojawiły:)

Chciałam zrobić kartkę trochę vintag'ową...

Papiery z Bo Bunny z kolekcji "Rejoice".


Po raz pierwszy użyłam wykrojników "bombkowych" z MD.


Napis z "Crafty Moly", a gwiazdeczki ze "Scrapka".


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie:)

Kartkę zgłaszam na wyzwania do 

1. 123scrapujty - magia świąt w stylu vintage.



2. Scrap gang - Vintage

BANERKI DO POBRANIA

13 komentarzy:

  1. I udało ci się stworzyć świetny klimat vintage. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialna! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna!!! Piękna i klimatyczna karteczka! A bombka powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła jak najbardziej vintage'owo. ;)) Baaaardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka, ogromnie mi się podoba bombka w kompozycji. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna cudna karteczka z dzwoneczkami:).

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, jest niesamowita! Klimat prawdziwie vintage'owy, ciepły, świąteczny, a jak wszystkie wzory rewelacyjnie współgrają! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna w takich stonowanych kolorach!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...