Translate

środa, 17 grudnia 2014

Gratulacje dla pani doktor.

W sumie to ucieszyła mnie myśl, że oderwę się na chwilę od kartek bożonarodzeniowych, które tak na marginesie bardzo lubię, bo oprócz niesamowitego klimatu nie mają....kwiatków:). Wprawdzie lubię kartki z kwiatkmi, ale tworzenie tylko takich jak dla mnie jest zbyt monotematyczne, a ja lubię zmiany:)

Wracając do tematu moja koleżanka  z pracy została panią doktor  od "spraw górniczych". Przygotowałam dla niej kartkę z gratulacjami. 


Postanowiłam poza symbolem (no może niekompletnym) utrzymać kolorostykę czarno-zieloną. No ale jakoś tak się smutnie pod względem kolorystycznymzrobiło, że rozjaśniłam nieco kartkę kawałkiem papieru z kolekcji "Mała czarna", a koło, w którym miał się znajdować kilof i młot zrobiłam z koroneczką;) Oj! No co! Troszeczkę ukobieciłam tę kartkę:)




Jeszcze raz gratulacje Marto!

Dziękuję za odwiedziny:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczna, choć jak dla mnie trochę za ciężka ;) Ale ja już taki typ jestem, że wolę słodko i kolorowo, co zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla kobiety to i kartka musi być ukobiecona. :D A wyszła Ci naprawdę genialnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo vintage-owa w klimacie
    choć ja tam bym pacnęła kawiatek , coby ją "ukobiecić" ;-DDD


    I życzę Ci wesołych, radosnych, zdrowych, spokojnych, rodzinnych, niespiesznych,idyllicznych, beztroskich, bezpretensjonalnych, magicznych, zaczarowanych, ekscytujących, śnieżnych, zimowych, oszronionych, pełnych miłości, wzajemności i zrozumienia Świąt Bożego Narodzenia* i świetnego Mikołaja ;-)
    * wybrać najbardziej oczekiwane a niepotrzebne skreślić :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku! Serdecznie dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione miłe słowo. A tak przy okazji... Piękna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała kartka :) cudna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...