Translate

wtorek, 26 sierpnia 2014

Zaproszenie do Scrappin Fantasies

Wczoraj było coś o mnie i dzisiaj wyjątkowo też o mojej pasji:).

 Proszę mi wybaczyć ten nadmiar informacji, ale niestety nie ma wpływu na terminy publikacji. Dlatego zapraszam Was serdecznie do zajrzenia na blog Scrappin Fantasies, gdzie możecie doczytać coś o mnie (starałam się nie powielać informacji) i zobaczyć kartkę, którą jutro zaprezentuję na moim blogu i podam więcej szczegółów.
Przy okazji polecam aktualne wyzwanie!

A pojutrze zapraszam do obejrzenia blejtramiku ze zdjęciem nad którym pracowałam dzisiaj.

Bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe komentarze. Wierzcie mi są one dla mnie bardzo cenne! Czytam wszystkie, choć nie zawsze pozostawiam pod nimi odpowiedź. Przyznam, że wolę ten czas poświecić na zaglądanie na blogi tych wszystkich utalentowanych osób i tam pozostawić swój ślad.

Czy wiecie skąd wzięło się imię Tajanna?
Nie?
No to już chyba wiecie, gdzie znajdziecie odpowiedź!


pozdrawiam w ten deszczowy wieczór!
Tajanna:)



2 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...